THIS BLOG IS MINE..

This blog is mine..so i dont care what people want to say about my post..my picture..or everything that i edit in my blog..and lastly thanks to visit my blog

Saturday, July 2, 2011

ADAKAH KAU UNTUK KU...???

AKU terlalu berharap yang kau adalah untuk ku...aku terlalu memikirkan adakah kau untuk ku..aku menyayangi kau sepenuh hatiku..aku merindui kau sedalam-dalam jiwa ku..tapi adakah benda yang sama kau rasakan sepertiku..atau aku yang bertepuk sebelah tangan...aku sayangkan kau sepenuh hatiku..susah untuk aku mendapatkan perasaan sebegini tapi kau seolah-olah tak menghargaiku..namun aku masih terus bersabar dengan apa yang kau laku kan padaku...aku msih terus-terus bersabar dengan sikapmu...layananmu... kata-katamu...semua itu mengundang kesakitan dalam jiwa ku... namun aku masih tetap bertahan.... bertahan dan terus bertahan dengan segala dugaan sepanjang aku bersamamu... papa.... aku berharap suatu hari kau akan mengerti siapa aku di sisi mu.... insan yang sangat memerlukan mu... insan yang ada di samping mu ... insan yang tetap terus bertahan dengan dirimu yang masih lagi tidak kuat menyayangi ku... andai suatu masa nanti kita di takdirkan berpisah.. kau adalah insan terakhir yang aku cinta.... akan ku tutup serapat-rapatnya pintu hati ku ini hingga yang ESA sendiri yang membuka kan nya untuk ku... kerana bagiku begitu sakit andainya kita menyayangi insan yang tidak menyayangi kita... papa.... walaupon kau bukan yang pertama tetapi kau adalah insan terakhirnya yang bertakhta dalam sanubariku.......

No comments:

Post a Comment