THIS BLOG IS MINE..

This blog is mine..so i dont care what people want to say about my post..my picture..or everything that i edit in my blog..and lastly thanks to visit my blog

Saturday, April 2, 2011

PENANTIAN

kepekatan malam tanpa cahaya sang bulan..sama seperti setiap malam ku tanpa mu..
kegelisahan dek panas sang mentari..sama seperti kegelisahan ku tanpa mu..
basahnya bumi dek hujan yang turun dengan lebatnya..sama seperti tangisan ku setiap hari merindukan mu..

kelayuan sang bunga mawar yang mengharapkan sedikit baja dan sentiasa di sirami..
sama seperti ku yang layu tanpamu mengharapkan sedikit cinta dan di sirami kasih sayangmu..
jatuh nya kelopak bunga sama seperti jatuh nya kekuatan ku tanpa mu di sisi..

wahai sang pencinta..mengapa harus aku yang kau panah..
panahanmu mendatangkan kebahagiaan dalam hidupku..
wahai sang pencinta..mengapa aku yang kau mahu..
kemahuan mu telah menyakitiku..
wahai sang pencinta..tahu kah kau aku sedang menunggu..
walaupun kau pergi setelah derita yang kau beri..
wahai sang pencinta...aku sakit di sini..
hanya dirimu pengubat hati..

aku selalu mengharapkan cinta mu..
kembali pada ku seperti dulu..
aku selalu terbayangkanmu..
menjadi milik ku menjadi kebahagiaan ku..
tapi aku menunggu cinta mu yang tak pasti..
mengharapkan sang bulan sentiasa menyinari..

No comments:

Post a Comment